مزیت های اسپانسر شدن در پادکست

گوینده و راوی پادکست با سبک و نوع بیان مستقل خودش ارتباط خیلی نزدیکی با شنونده برقرار میکنه و این صدا به خاطر شکل درگوشی بودن خودش در ذهن شنونده ماندگار میشه و یه نوع حس اعتماد رو به وجود میاره که این بزرگترین امتیازی هستش که یک پادکست میتونه به دست بیاره.

گوینده پادکست با استفاده از همین امتیاز میتونه محصول و خدمات مورد نظر را جدا از تبلیغات کلیشه ای با سبک و قالب مخصوص خودش به شنونده معرفی کنه و اینجا همون حس اعتماد باعث میشه محصول تبلیغ شده تو ذهن مخاطب و شنونده بشینه.

شما یکبار هزینه ای رو برای تبلیغات به میزانی مشخص پرداخت میکنید ولی از اونجایی که تبلیغ در پادکست به صورت دائمی هستش، با افزایش مخاطبان پادکست تبلیغ شما هم بیشتر و بیشتر شنیده میشه بدون اینکه لازم باشه هزینه بیشتری بابت اون پرداخت کنید.

راوکست پادکستی هستش که به صورت ماهیانه منتشر میشه و ملاک آمار دانلودهای آن شش هفته پس از انتشار هر قسمت می باشد. آمار دانلود اپیزودهای راوکست در هشت هفته اول پس از انتشار هر قسمت حداقل 25 هزار دانلود بوده،

( این آمار پیوسته به روز میشود )

باید این نکته رو بگم که این آمار جدای آمارهای غیر رسمی بوده، چون خیلی پیش میاد که بعضی افراد پادکست رو به صورت همزمان با دیگران گوش بدن و یا پادکست را از تلگرام دانلود کنن یا از پلتفرم هایی مثل ناملیک بشنون که اینها قابل ردیابی و شمارش نیست، به خاطر همین ما فقط آمار رسمی و قابل شمارش رو در نظر میگیریم که این به نفع اسپانسر هستش.

شنونده های راوکست چه خصوصیاتی دارند؟

 

85 درصد مخاطبین داخل ایران زندگی میکنند و حدود 80 درصد هم به صورت تمام وقت و یا نیمه وقت شاغل هستند.

 

1
دنبال کننده ها
1
تعداد دانلود
  • اگر میخواهید اسپانسر راوکست شوید به  i.ravcast@gmail.com  ایمیل بزنید.
فهرست